O NAMA

O tvrtci

Gasolina Autoplin je specijalizirana radionica za ugradnju i servis autoplina, te automehaničarske usluge. Naš stručni tim posjeduje dvadesetgodišnje iskustvo u radu s LPG sistemima na automobilima, a u novije vrijeme poslovanje se širi i na ugradnju LPG sistema u vanbrodske motore. Naš način rada, koji za svrhu ima zadovoljstvo svakog klijenta, temelji se na individualnom pristupu svakom vozilu, kroz posebne prilagodbe i podešavanja za optimalan rad plinskog uređaja. Posjedujemo certifikate i ovlaštenja za ugradnju uređaja svih većih europskih proizvođača plinskih sistema, te vršimo reteste plinskih spremnika.

Cijene i termini

Kako bismo osigurali maksimalno zadovoljstvo svojih klijenata i partnera, prije svake ugradnje radimo pregled i dijagnostiku vozila pri kojem se utvrđuje stanje motora te eventualne potrebitosti za popravcima, te uz dogovor s klijentom nalazimo najoptimalnije rješenje za pojedini automobil te definiramo cijenu i termin ugradnje.

UNP kao pogonsko gorivo

UNP (ukapljeni naftni plin) zbog svojih karakteristika ima iznimno povoljan utjecaj na motor automobila. Osigurava mirniji rad motora te produljuje sami vijek trajanja. Vožnjom na autoplin izbjegava se stvaranje korozije koja nastaje zbog aditiva koji se dodaju benzinu radi poboljšanja svojstava samog goriva te se samim time udvostručuje i vijek trajanja katalizatora i lambda sonde. UNP kao gorivo je najbolji izbor za okoliš. Vozila s pogonom na plin u usporedbi s dizelskim motorima ne ispuštaju velike količine dima te razne štetne okside. U usporedbi s benzinskim motorima proizvode manje ugljičnog dioksida i nerazgradivih ugljikovodika. Vozila koja koriste autoplin ispuštaju još manje ispušnih plinova kada su njihovi motori hladni, što je posebno bitno za urbana područja gdje vozila rade u kraćim intervalima te prelaze manje udaljenosti, što osjetno smanjuje zagađenje okoliša. Plovila na UNP se smatraju ekološki čistim, budući da pri svom radu ne ispuštaju štetne tvari u vodu.

Održavanje

Da bi plinski sustav pravilno funkcionirao, potrebno ga je održavati. Na taj način osiguravamo sigurnost putnika i ispravnost vozila u cjelini. Vožnjom na plin sloj nečistoća se taloži na filterima te samim plinskim injektorima. Filteri zapunjeni nečistoćama mogu uzrokovati neispravan rad plinskog sustava i ubrzano trošenje pokretnih dijelova plinskih injektora. Oštećeni plinski injektori i filteri uzrokuju trzanja, smanjenu snagu motora, pojačano trošenje dosjeda ventila, paljenje MIL lampice (greška motora) i kvarenje benzinske mape koja u konačnici uzrokuje neispravan rad motora na benzin. Plinski servis treba obaviti svakih 15 000km ili jedanput godišnje.